Inkoop en aanbesteding
Voor meer informatie over de Inkoop en Aanbesteding kunt u contact opnemen met Marcella Gommers-Benamu via telefoonnummer
(076) 5024502 of via e-mail naar marcella.gommers-benamu@etten-leur.nl
-
Inkoop en aanbestedingsbeleid 2017 - Inclusief 1e wijziging 27 mei 2019
09 juli 2019, pdf, 287kB -
Algemene Inkoopvoorwaarden voor leveringen en diensten Gemeente Etten-Leur
21 maart 2013, pdf, 1MB -
Algemene inkoopvoorwaarden voor werken gemeente Etten-Leur
12 januari 2015, pdf, 2MB -
GIBIT 2020 gedeponeerd bij de Rechtbank Zeeland-West-Brabant onder nummer 10/2022
21 april 2022, pdf, 304kB -
Gemeentelijke ICT-Kwaliteitsnormen
28 oktober 2022, pdf, 452kB -
Uniforme administratieve voorwaarden voor de uitvoering van werken en van technische installatiewerken 2012 (UAV 2012)
09 juli 2019, pdf, 1MB -
Aanbesteding Maatwerkvoorziening Huishoudelijke Ondersteuning
11 november 2021 -
Belangrijke informatie aanbesteding Maatwerkvoorziening Wmo Begeleiding De6 gemeenten
18 november 2021
Volg ons