Chatten met een medewerker over bijvoorbeeld een paspoort, rijbewijs of verhuizing (LiveChat)

Op deze website ziet u op veel webpagina's rechtsonder in het beeldscherm een aanklikbare chatbox met de aanduiding: ‘Vragen? Chat met ons!’ Na een proefperiode kijken we of we definitief verder gaan met LiveChat. 

U kunt op werkdagen van 9.00 – 13.00 uur direct een vraag stellen zonder te mailen of te bellen. Uw vraag wordt dan namelijk live beantwoord door een medewerker van de gemeente. Als we het antwoord niet direct of niet volledig kunnen geven, helpen wij u verder via de mail, WhatsApp of u wordt gebeld. Buiten de chattijden verwijzen wij u via de chatbox naar een formulier om een belafspraak te maken. Op die manier kunt u altijd eenvoudig in contact komen met ons en uw vraag stellen.

Omdat we natuurlijk graag willen weten of het chatten u bevalt, vragen we na afloop van de chat of we u een paar vragen mogen sturen over deze nieuwe manier van contact met uw gemeente.