Waar kan ik terecht?

Heeft u vragen over werk, inkomen, geldzaken of brieven die u niet begrijpt? Of weet u even niet waar u moet beginnen? U hoeft het niet alleen te doen.

Meedenkcoach

De Meedenkcoach is er voor inwoners van Etten-Leur die hulp nodig hebben bij het vinden van de juiste ondersteuning. Ze denken mee over vragen op het gebied van zorg en welzijn en helpen bij het vinden van passende oplossingen.

Werkplein

Het Werkplein Hart van West-Brabant ondersteunt inwoners bij het vinden van werk, opleidingen en het aanvullen van inkomen. Ze bieden hulp bij het solliciteren, werkgesprekken en het vinden van vacatures.

Surplus Geld en Recht

Heeft u vragen over uw uitkering, toeslagen, tegemoetkomingen of belastingzaken? Of merkt u dat de post zich opstapelt en het overzicht ontbreekt? U staat er niet alleen voor. Geld & Recht van Surplus helpt u graag bij het ordenen van uw geldzaken, het begrijpen van brieven en het aanvragen van regelingen. Ook als er meer speelt dan alleen geldzorgen, zoals stress of andere persoonlijke problemen, kunt u bij hen terecht. Zij bieden ook ondersteuning via maatschappelijk werk. Samen zorgen ze voor rust en overzicht.

Vraagpunt Etten-Leur

Het Vraagpunt is het Informatiepunt Digitale Overheid (IDO) in Etten-Leur. Hier kunt u terecht met al uw vragen over digitale overheidszaken. Of u nu hulp nodig heeft bij het aanvragen van een DigiD, het invullen van formulieren van de Belastingdienst, het regelen van toeslagen of het verbeteren van uw digitale vaardigheden – zij helpen u graag verder. Met persoonlijke aandacht kijken zij samen met u naar wat er nodig is. Het Vraagpunt biedt een laagdrempelige en vertrouwde omgeving waar u welkom bent met al uw vragen over de digitale overheid en meer.

 

Niet gevonden wat u zocht?

Neem contact met ons op en wij helpen u graag verder.