Iedereen is van harte welkom om op onze social media te reageren of een vraag te stellen. Gemeente Etten-Leur vindt het wel heel belangrijk dat dat gebeurt zonder een ander te kwetsen of te beledigen. Respect voor elkaars standpunt is dus een vereiste. Als een reactie of vraag daar niet aan voldoet, spreekt de webcareredactie diegene daar op aan om de reactie aan te passen of te verwijderen. Of de webcareredactie verwijdert het bericht direct. Het noemen van medewerkers van Gemeente Etten-Leur bij naam of aanduiding, is reden om de reactie te verwijderen. U richt zich in uw reactie namelijk tot de gemeente en niet tot of over een medewerker. Het antwoord dat u krijgt, wordt ook gegeven uit naam van Gemeente Etten-Leur. U kunt voor persoonlijke informatie een DM (X voorheen Twitter) of Messengerbericht (Facebook) sturen. Zet nooit persoonlijke gegevens in een openbaar bericht. Wij behandelen ook geen persoonlijke informatie en persoonlijke vragen op de openbare tijdlijnen. Daarvoor zijn er andere mogelijkheden. Ook commerciële mededelingen, aanbiedingen, reclame en het ongevraagd promoten of benoemen van socialmedia-accounts van derden, horen niet thuis op de gemeentelijke social media. Deze kunnen daarom verwijderd worden door de webcareredactie. Reacties waarvan wij de bron of het waarheidsgehalte niet kennen, worden verwijderd. Tenslotte: de berichten op onze social media moeten natuurlijk door zoveel mogelijk volgers begrepen en gevolgd kunnen worden. Dan kunnen namelijk zoveel mogelijk mensen deelnemen aan de discussies op onze platformen en daarop ook goed reageren. Daarom gebruiken we op onze tijdlijnen de Nederlandse taal. Maar natuurlijk kunnen ook berichten in het Engels geplaatst worden. Berichten in andere talen kunnen door de redactie worden verwijderd. U kunt ons een vraag stellen in het Nederlands of Engels. U krijgt dan antwoord in het Nederlands of Engels.