Ik wil een klacht over een medewerker/het beleid van de gemeente indienen
Het gemeentebestuur van Etten-Leur wil iedereen zo goed mogelijk van dienst zijn. Ondanks alle goede bedoelingen lukt dat helaas niet altijd. Want daar waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Als u niet tevreden bent over de manier waarop u bent behandeld door de Gemeente Etten-Leur, dan willen wij dat graag van u horen.
Wanneer kunt u een klacht indienen?
Als u zich niet behoorlijk behandeld voelt door een bestuurder of ambtenaar van de Gemeente Etten-Leur, dan kunt u een klacht indienen bij het gemeentebestuur. Op grond van de in Etten-Leur geldende klachtenregeling wordt alles op alles gezet om uw klacht zo snel mogelijk op te lossen.
Hoe kunt u een klacht indienen?
Graag uw klacht schriftelijk indienen. Het klaagschrift moet in ieder geval bevatten: uw naam, adres en een omschrijving van hetgeen waartegen de klacht is gericht. U kunt het sturen naar: Gemeente Etten-Leur, Postbus 10100, 4870 GA Etten-Leur. Als u hulp nodig heeft bij het op schrift stellen van uw klacht, dan kunt u contact opnemen met de klachtencoördinator van de Gemeente Etten-Leur (medewerker van de afdeling Concernondersteuning). Hij helpt u graag verder.
U kunt uw klacht ook direct online indienen vanaf deze website
Commissie Ombudsman
Als u ontevreden bent over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u terecht bij de Commissie Ombudsman. De Commissie Ombudsman geeft een onafhankelijk oordeel over de klacht. Adresgegevens: Commissie Ombudsman, t.a.v. voorzitter mevr. mr. D.G. Smiers, Postbus 9620, 4801 LS Breda mail@commissieombudsman.nl
Klik hier voor meer informatie over de Commissie Ombudsman